مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 09:452021-10-19اقتصادي

همکاری در تامین برق مجموعه های تولیدی و اشتغالزای خوزستان


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: با هر مجموعه ای که قصد تولید و اشتغالزایی داشته باشد همکاری و برق مورد نیاز آن ها را تامین خواهیم کرد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: با هر مجموعه ای که قصد تولید و اشتغالزایی داشته باشد همکاری و برق مورد نیاز آن ها را تامین خواهیم کرد.

محمود دشت بزرگ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: براساس هماهنگی های انجام شده و توافقات میان شرکت برق منطقه ای خوزستان و شرکت فولاد جهان آرا اروند، پست برق 400 کیلوولت شهید آبکار که به صورت GIS طراحی و احداث شده است، وارد مدار شد.

وی افزود: پست شهید آبکار اولین پست GIS از نوع 400 به 33 کیلوولت در زمینه تامین برق مشترکین در خوزستان است که 650 مگاولت آمپر ظرفیت دارد و خط 400 کیلوولت آن نیز، 6.

5 کیلومتر مدار طول دارد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: هدف از احداث این پست، تامین برق کارخانه فولاد جهان آرا اروند است که در مراحل آماده سازی پیش از تولید است.

دشت بزرگ تصریح کرد: ارزش سرمایه گذاری احداث این پست بیش از 700 میلیارد تومان و هزینه احداث خط 18 میلیارد تومان بوده و در مجموع بیش از 718 میلیارد تومان برای راه اندازی این پست و خط هزینه شده که توسط فولاد جهان آرا تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری در تامین برق مجموعه های تولیدی و اشتغالزای خوزستان

همکاری در تامین برق مجموعه های تولیدی و اشتغالزای خوزستان