مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-19دانش

بانک اطلاعاتی کاملی از شهدای دانشجوی زنجان جمع آوری شده است


دبیر کمیته دانشگاهیان کنگره ملی 3535 شهید زنجان گفت: بانک اطلاعاتی کاملی از شهدای دانشجوی استان زنجان جمع آوری شده و سه کتاب از آثار شهدای دانشجو تهیه شده است.

- ، حسین محمدی ظهر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل دانشگاه زنجان، با بیان اینکه استان زنجان دارای 33 شهید دانشجو است، گفت: هفت شهید از دانشگاه فرهنگیان، پنج شهید از دانشگاه علوم پزشکی، 20 شهید از دانشگاه های دولتی سراسر کشور و یک شهید نیز از دانشگاه آزاد اسلامی، تقدیم نظام جمهوری اسلامی شده است.

وی اظهار کرد: آیین بزرگداشت دانشمند هسته ای شهید دکتر مجید شهریاری دانشمند هسته ای و 8 شهیدی که مزارشان در دانشگاه های زنجان است، برگزار خواهد شد.

دبیر کمیته دانشگاهیان کنگره ملی 3535 شهید زنجان گفت: برنامه های ورزشی، مسابقات، همایش های پیاده روی و کوهنوردی با حضور دانشجویان در طول یک سال گذشته در دانشگاه زنجان برگزار شده است.

محمدی تاکید کرد: حضور دانشجویان بسیجی به نیت شهدای دانشجو در اردوهای جهادی در مناطق محروم ماهنشان هم توسط دانشگاه زنجان انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه شناسنامه هوشمند برای تمام دانشجویان شهید استان تهیه و به خانواده تقدیم شده است، ابراز داشت: شهید سیدعلیرضا ترابی نیز به عنوان دانشجوی نخبه ریاضی که در دانشگاه تهران تحصیل می کرد به عنوان مف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک اطلاعاتی کاملی از شهدای دانشجوی زنجان جمع آوری شده است

بانک اطلاعاتی کاملی از شهدای دانشجوی زنجان جمع آوری شده است