مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 09:152021-10-19اقتصادي

35 درصد شبکه توزیع آب ساوه دچار فرسودگی است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ساوه گفت: هم اکنون حداقل 35 درصد شبکه توزیع و آبرسانی این شهرستان دچار فرسودگی است و اصلاح آن نیز نیازمند تخصیص اعتبار مناسب است.

- سعید طاعتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوه اظهار کرد: در حال حاضر اعتبار مورد نیاز طرح فاضلاب شهر ساوه با پیشرفت فیزیکی 30 درصد، بالغ بر 5 هزار میلیارد ریال جهت تکمیل شبکه و تصفیه خانه نیاز دارد.

وی با اشاره به تنش آبی در این شهرستان گفت: باتوجه به کاهش بارندگی در سال جاری و سال گذشته، ضرورت صرفه جویی و مصرف بهینه آب در بخش های مختلف کشاورزی، صنعتی و شرب به شدت احساس می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ساوه افزود: باتوجه به بارندگی های مناسب در سال 98 و آبگیری مناسب سد الغدیر ساوه، تا حدودی توانستیم بر مشکلات کم آبی با بهره مندی از ذخیره آب فائق آییم اما با توجه به کاهش چشمگیر بارندگی و بارش نامناسب امسال، کاهش تراز آبی سد الغدیر محسوس  است.

طاعتی با اشاره به تاکید اقشار مختلف مردم در صرفه جویی مصرف آب اظهار کرد: در صورت ادامه شرایط فعلی و کاهش بارندگی ها، شهرستان ساوه نیز متاثر از بحران کم آبی خواهد بود بخصوص اینکه ذخیره آب سد الغدیر در صورت عدم بارندگی در تامین آب شهر ساوه بطور مستقیم تاثیر گذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 درصد شبکه توزیع آب ساوه دچار فرسودگی است

35 درصد شبکه توزیع آب ساوه دچار فرسودگی است