مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 09:102021-10-19اقتصادي

داخلی سازی 22 هزار میلیارد ریال قطعات خودرو


رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع گفت: ارزش قرار دادهای امضا شده در پنجمین میز تعمیق ساخت داخل صنعت خودرو بیش از 22 هزار میلیارد ریال است که داخلی سازی این قطعات سالانه 56 میلیون یورو صرفه جویی را به همراه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، داخلی سازی قطعات مصرفی در صنایع داخلی نهضتی بود که از زمان وزیر سابق صنعت آغاز شد و در این راستا چندین میز تخصصی داخلی سازی در صنایع مختلف از جمله خودرو برگزار شد.

در قالب این میزهای تخصصی، قراردادهایی نیز بین وزارت صنعت و بخش خصوصی به امضا رسید تا سهم داخلی سازی در صنعت خودرو افزایش یابد.

در این راستا امروز پنجمین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت خودروسازی برگزار شد، عمق بخشی به داخلی سازی قطعات عاملی برای کاهش قیمت تولیدات به حساب می آید.

محسن صالحی نیا، رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع در پنجمین میز توسعه و تعمیق ساخت داخل صنعت خودرو اظهار داشت: این قراردادها بین 23 شرکت توانمند داخلی برای داخلی سازی 33 قطعه-پروژه در خودروهای تولیدی دو خودرو ساز بزرگ داخلی منعقد شده است.

رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع گفت: ارزش قرار دادهای امضا شده در پنجمین میز تعمیق ساخت داخل صنعت خودرو بیش از 22 هزار میلیارد ریال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داخلی سازی 22 هزار میلیارد ریال قطعات خودرو

داخلی سازی 22 هزار میلیارد ریال قطعات خودرو