مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 08:502021-10-19سياسي

برگزاری سالگرد شهدای وحدت و سردار شهید لک زایی در زاهدان


دوازدهمین سالگرد شهدای وحدت و نهمین سالگرد سردارشهید لک زایی با حضور مسؤولان و خانواده شهدا، در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، پیش از ظهر امروز دوازدهمین سالگرد شهدای وحدت  با حضور مسؤولان و جنوب شرق کشور در این مراسم اظهار کرد: یادواره شهدا برای درس گرفتن از راه دلدادگی به خداست راه دلدادگی که شهدا طی کردند راه سعادت و خوشبختی است.

سردار محمد کرمی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی زمانی که دیدند تمام ابهتشان در خطر است برای ضربه به ایران اسلامی پای کار امدند، ایجاد اختلاف و تفرقه میان دو قوم متحد شیعه و سنی یکی از دسیسه های آنان بود.

وی افزود: شهیدان شوشتری ها برای مبارزه به میدان آمدند، فرهنگ قرآنی با نگاه معنوی در دفاع مقدس در میدان بود، تبیین نگاه و افکار دفاع مقدس و شهدا که نگاه توحیدی داشتند مهم است.

وی ادامه داد: شهدا عمل صالح انجام دادند در راه حق صبر و استقامت کردند امروز اگر در جامعه امنیت است و اهداف انقلاب خوب پیش می رود به برکت خون شهدا است که نترسیدند با توکل به خدا اراده کردند و با دشمن مبارزه کردند و پیروز شدند.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور بیان کرد: امروز یهود دشمن اصلی ما است چرا که به دنبال تفرقه در دنیای اسلام است زیرا از وحدت دنیای اسلامی هراس دارد، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سالگرد شهدای وحدت و سردار شهید لک زایی در زاهدان

برگزاری سالگرد شهدای وحدت و سردار شهید لک زایی در زاهدان