مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 08:502021-10-19اقتصادي

بیش از 16 هزار تن گوشت قرمز در قزوین تولید شده است


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در نیمه نخست امسال، 16 هزار و 61 تن گوشت قرمز در واحدهای دامپروری صنعتی و روستایی این استان تولید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، حمیدرضا عزتی با بیان اینکه نیمه نخست امسال، 16 هزار و 61 تن گوشت قرمز در واحدهای دامپروری صنعتی و روستایی این استان تولید شده است اظهار کرد: پیش بینی می شود تا پایان سال جاری در مجموع حدود 30 هزار تن گوشت قرمز در این واحدها تولید شود.

عزتی با بیان اینکه شهرستان های بویین زهرا و قزوین به ترتیب بیشترین میزان گوشت قرمز را تولید کرده اند، گفت: بویین زهرا 34 درصد، قزوین با 25 درصد و مابقی شهرستان ها 41 درصد از سهم تولید گوشت قرمز استان را به خود اختصاص داده اند.

وی ادامه داد: میزان مصرف سالانه گوشت قرمز در استان قزوین بالغ بر 14 هزار تن برآورد می شود و این موضوع نشان می دهد این استان علاوه بر تأمین گوشت قرمز مورد نیاز خود، بخشی از نیازهای کشور را نیز تأمین می کند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: استان قزوین در تولید گوشت قرمز داری وضعیت مطلوبی بوده و با رتبه 11 در سطح کشور جزو استان های موفق و پیشرو در این زمینه محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 16 هزار تن گوشت قرمز در قزوین تولید شده است

بیش از 16 هزار تن گوشت قرمز در قزوین تولید شده است