مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 08:152021-10-19سياسي

طرح ساماندهی کالای همراه ملوان نهایی شد/ بررسی تعطیلی پنجشنبه ها


استاندار بوشهر از بررسی فعالیت ادارات استان در روزهای پنجشنبه خبر داد و گفت: طرح استان بوشهر برای ساماندهی کالای همراه ملوان نهایی شد.

- ، احمد محمدی زاده صبح پنجشنبه در نشست با اعضا شورای اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: اتحاد و انسجام شورا و شهرداری برای خدمت به مردم اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی انتخاب شهرداران را بسیار مهم دانست و بیان کرد: شوراها ضمن دقت لازم برای انتخاب شهردار و رأی اعتماد به شهردار منتخب، در معرفی شهرداران باقی مانده در شهرهای مختلف استان تسریع کنند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: درآمدزایی و شناسایی راهکارهای مختلف با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در دستور کار جدی شوراها و شهرداری ها باشد، چرا که منابع دولتی آنقدر زیاد نیست که نیازمندی های شهری را با آن رفع کرد.

وی، عضویت در شوراهای شهر و روستاها را بهترین فرصت خدمت به مردم ذکر کرد و اظهار داشت: قبول مسئولیت استانداری بوشهر توسط بنده فقط و فقط با هدف خدمت به مردم بود چرا که در طول 40 سال از نزدیک جانفشانی و ایثارگری مردم را دیده بودم.

محمدی زاده با بیان اینکه نوکری مردم بهترین فرصت خدمت است، اضافه کرد: هم اکنون کشور درگیر جنگ اقتصادی همه جانبه است و در این جنگ هم با همت مردم پیروز خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ساماندهی کالای همراه ملوان نهایی شد/ بررسی تعطیلی پنجشنبه ها

طرح ساماندهی کالای همراه ملوان نهایی شد/ بررسی تعطیلی پنجشنبه ها