مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 07:452021-10-19اقتصادي

آوار مشکلات بر سر کپرنشینان پلدختری/ اینجا بازار وعده ها گرم است


با گذشت سه سال از کپرنشینی اهالی روستای احمدآباد علی رغم تشدید مشکلات در چهار فصل سال و وعده های مسئولان، اما متاسفانه تاکنون هیچ اقدام عملی صورت نگرفته و مشکلات ما هم چنان به قوه خویش باقی است.

- خبرگزاری فارس لرستان- هما کریمیان،  20 خانوار روستایی پل دختر از توابع بخش معمولان در حوالی روستای احمدآباد کپرنشینانی هستند که هم چنان در آرزوی چهاردیواری و سقف بالای سر، به انتظار سرما نشسته اند، در حالی که آبی از تنور وعده های خوش مسئولان برای جابجایی آنها و احداث مسکن گرم نشد.

یکی از اهالی این روستای کپر نشین در گفت وگو با خبرنگار فارس در پل دختر گفت: در تابستانی که گذشت، نشر مشکلات این اهالی کپرنشین توسط رسانه ها و پی گیری آنها موجب حضور مسئولان در این منطقه و بازدید میدانی از مشکلات شد و آنها برای هم کاری و رفع آن قول مساعد دادند.

  خیرالله اسدی افزود: با گذشت سه سال از کپرنشینی این روستاییان علی رغم تشدید مشکلات در چهار فصل سال و وعده های مسئولان، اما متاسفانه تاکنون هیچ اقدام عملی صورت نگرفته و مشکلات ما هم چنان به قوه خویش باقی است.

یکی دیگر از اهالی کپرنشین این روستا در گفت وگو با خبرنگار فارس در پل دختر اظهار کرد:از دیرباز در این مکان قدمت 100 ساله داریم و در اینجا قشلاق و ییلاق کردیم و سه سال است در این سرزمین آبا و اجدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آوار مشکلات بر سر کپرنشینان پلدختری/ اینجا بازار وعده ها گرم است

آوار مشکلات بر سر کپرنشینان پلدختری/ اینجا بازار وعده ها گرم است