مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 07:302021-10-19سياسي

موانع الحاق شهرک شهید رستمی به مشکین دشت چیست؟


طبق مصوبه هیئت وزیران، شهرک شهید رستمی باید به بخش مشکین دشت ملحق شود اما این الحاق بنا به نامه معاونت سیاسی وزیر کشور تا تعیین تکلیف موضوع در شورای عالی شهرسازی، - ایسنا/البرز فرماندار فردیس گفت: طبق مصوبه هیئت وزیران، شهرک شهید رستمی باید به بخش مشکین دشت ملحق شود اما این الحاق بنا به نامه معاونت سیاسی وزیر کشور تا تعیین تکلیف موضوع در شورای عالی شهرسازی، فعلاً متوقف شده است.

ابوالفضل اینانلو در گفت و گو با ایسنا، در خصوص مساله الحاق شهرک شهید رستمی به مشکین دشت گفت: الحاق شهرک شهید رستمی به بخش مشکین دشت دارای مصوبه هیئت وزیران است اما شهرداری فردیس نسبت به این موضوع اعتراض دارد و این را در شورای عالی شهرسازی اینطور مطرح کرده که اگر شهرک شهید رستمی به مشکین دشت ملحق شود شهر فردیس بدون حریم خواهد ماند.

اینانلو افزود: طبق مصوبه هیئت وزیران، شهرک شهید رستمی باید به بخش مشکین دشت ملحق شود.

شهروندانی هم که در این شهرک سکونت دارند در دوره پنجم و ششم به شورای شهر مشکین دشت رأی داده اند و این یعنی شهرک شهید رستمی عرفاً به مشکین دشت تعلق دارد اما به طور قانونی مصوبه الحاق آن هنوز اجرا نشده است.

وی در پاسخ به اینکه موانع اجرای مصوبه هیئت وزیران برای الحاق شهرک شهید رستمی به مشکین دشت چیست؛ اعلام کرد: معاون سیاسی وزیر کشور طی نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع الحاق شهرک شهید رستمی به مشکین دشت چیست؟

موانع الحاق شهرک شهید رستمی به مشکین دشت چیست؟