مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 07:302021-10-19سياسي

افزایش 12 درصدی میانگین تزریق واکسن در گیلان با کمک نیروهای بسیجی


فرمانده سپاه قدس گیلان یکی از اهداف سپاه قدس را تحقق اجرای سند واکسیناسیون دانست و گفت: با توجه به تامین به موقع واکسن، نیروهای بسیجی به صورت جهادی پای کار آمده و افزایش 12 درصدی میانگین تزریق نشان دهنده همین امر است.

- ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان یکی از اهداف سپاه قدس را تحقق اجرای سند واکسیناسیون دانست و گفت: با توجه به تامین به موقع واکسن، نیروهای بسیجی به صورت جهادی پای کار آمده و افزایش 12 درصدی میانگین تزریق نشان دهنده همین امر است.

سردار محمد عبدالله پور در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه سپاه قدس گیلان از اولین روزهای کرونا در کنار مردم بوده است، اظهار کرد: سپاه قدس گیلان در تحقق شعار و آرمان های خود از هیچ تلاشی دریغ نکرده و از اولین روزهای شیوع کرونا با توزیع بسته های معیشتی، تهیه کپسول و انجام فرآیند واکسیناسیون در کنار مردم گیلان بوده است.

وی یکی از اهداف سپاه قدس گیلان را تحقق اجرای سند واکسیناسیون دانست و گفت: بعد از دستور مقام معظم رهبری درخصوص ورود سپاه پاسداران و ارتش در کنترل کرونا، جلسات مختلفی را با دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار و بعد از اعلام نیاز آنان به حضور نیروهای بسیجی در انجام فرآیند واکسیناسیون سپاه قدس گیلان با تمام قوا پای کار آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 12 درصدی میانگین تزریق واکسن در گیلان با کمک نیروهای بسیجی

افزایش 12 درصدی میانگین تزریق واکسن در گیلان با کمک نیروهای بسیجی