مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 06:352021-10-19اجتماعي

توضیح فرماندار کرخه درباره وضعیت تامین آب روستاهای ابوغریب و مراغیه


فرماندار شهرستان کرخه در خصوص آخرین وضعیت تامین آب دو روستای ابوغریب و مراغیه در این شهرستان توضیحاتی ارائه کرد.

- ایسنا/خوزستان فرماندار شهرستان کرخه در خصوص آخرین وضعیت تامین آب دو روستای ابوغریب و مراغیه در این شهرستان توضیحاتی ارائه کرد.

عباس پورعاطف در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت تامین آب دو روستای ابوغریب و مراغیه در شهرستان کرخه، اظهار کرد: تامین آب این دو روستا از تاسیسات آب روستای شیخ نادر انجام می شود اما مردم روستای ابوغریب درخواست دارند آب روستا از محل کانال پای پل تامین شود.

وی افزود: با توجه به مشکلاتی که در بحث خط انتقال آب به روستای ابوغریب وجود دارد، در نشستی که نماینده پروژه های آبفا در شهرستان کرخه با اهالی روستا داشت، قرار شد تا خط انتقال آبی که حدود یک هزار و 300 متر است، تغییر پیدا کند و به زیر زمین منتقل شود.

فرماندار شهرستان کرخه گفت: گاهی شکستگی هایی که در این خط انتقال به وجود می آید باعث می شود تا مشکلاتی در تامین آب موردنیاز مردم روستا به وجود آید که تلاش خواهیم کرد این مشکلات را مرتفع کنیم.

پورعاطف عنوان کرد: همچنین به دلیل اینکه خط لوله 4 اینچ است و شیب مناسبی ندارد، آب به بخشی از خانوارهای روستای ابوغریب نمی رسد و تعداد کمی از این خانوارها با مشکلاتی در تامین آب مواجه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح فرماندار کرخه درباره وضعیت تامین آب روستاهای ابوغریب و مراغیه

توضیح فرماندار کرخه درباره وضعیت تامین آب روستاهای ابوغریب و مراغیه