مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 06:302021-10-19اقتصادي

بیشترین رشد مسکن در کدام منطقه تهران است؟


در صورتی که تصمیم به خرید آپارتمان در تهران دارید، این مطلب را از دست ندهید.

- کارگروه آموزشی – سرمایه گذاری شزوما ، با اتمام زمین های خالی در منطقه 22 جهت برج سازی و به دنبال آن کاهش عرضه آپارتمان های پیش فروشی و حجم بالای تقاضای سرمایه گذاران واحدهای مسکونی، باعث افزایش چند برابری قیمت مسکن در این منطقه از پایتخت خواهد شد.

بیشترین موارد رشد مسکن لازم به ذکر است که بررسی های کارگروه شزوما حاکی از آن است که رشد قیمت مسکن در منطقه 22 طی سال های اخیر عمدتاً توسط سرمایه گذاران پیش خرید آپارتمان از نقاط مختلف کشور اتفاق افتاده است که باعث رشد قیمت و در نتیجه افزایش سرمایه سرمایه گذاران شده است.

بااین وجود اگر میزان رشد قیمت را به عنوان ملاکی برای شناسایی محله های پرسود در بازار مسکن قرار دهیم، می توان منطقه 22 را در صدر این فهرست قرار داد.

افزایش حدود 20 درصدی قیمت آپارتمان در منطقه 22 طی ماه های گذشته در شرایطی ایجاد شده است که نرخ رشد قیمت های قطعی در کل شهر تهران فقط 2.

3% بوده است.

‏ منطقه 22 در حالی بالاترین میزان رشد قیمت مسکن را دارد که بر اساس آمارهای سال 1400، چهار منطقه پر معامله در شهر تهران به ترتیب مناطق 5، 10، 2 و 4 بوده اند که 43% از کل خرید و فروش در بین مناطق 22 گانه شهر تهران را به خود اختصاص داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین رشد مسکن در کدام منطقه تهران است؟

بیشترین رشد مسکن در کدام منطقه تهران است؟