مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 06:002021-10-19فناوري

قرارداد برگزاری رویداد استارتاپی صنایع خلاق در اردبیل انعقاد شد


با هدف برگزاری رویداد استارتاپی صنایع خلاق در اردبیل، قرارداد سه جانبه ای بین مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی اردبیل، پارک علم و فناوری استان و شرکت مهندسی جاوید نرم افزار( شتابدهنده جاویدان) منعقد شد.

- ایسنا/اردبیل با هدف برگزاری رویداد استارتاپی صنایع خلاق در اردبیل، قرارداد سه جانبه ای بین مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی اردبیل، پارک علم و فناوری استان و شرکت مهندسی جاوید نرم افزار( شتابدهنده جاویدان) منعقد شد.

رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل 27 مهر در مراسم انعقاد این قرارداد اظهار کرد: این رویداد استارتاپی سه روزه، با محوریت گیاهان دارویی و گردشگری به همت مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی، پارک علم و فناوری، اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل و با همکاری شتاب دهنده جاویدان برگزار می شود.

مهران اوچی اردبیلی با بیان اینکه برای تاثیرگزاری بیشتر در این عرصه باید بسترهای خوبی برای جذب استارتاپ ها و صاحبان ایده در نظر گرفته شود، افزود: کسب و کارهای نوپای امروزی یا همان استارتاپ ها، گام موثری برای توسعه اقتصادی هر کشور است و سهم موثری در اکوسیستم کارآفرینی و ایجاد اشتغال دارد.

وی فرآوری و بسته بندی، تولید ارگانیک فرآورده های گیاهی و میوه ای، تولید محصولات آرایشی و بهداشتی، نوآوری در بذر و اندام تکثیری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد برگزاری رویداد استارتاپی صنایع خلاق در اردبیل انعقاد شد

قرارداد برگزاری رویداد استارتاپی صنایع خلاق در اردبیل انعقاد شد