مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 05:452021-10-19پزشكي

مبتلایان به ویروس کرونا در زنجان رو به کاهش است


رییس علوم پزشکی استان زنجان از کاهش بستری های کرونا در مراکز درمانی استان زنجان خبر داد و گفت: مبتلایان به ویروس کرونا در استان هم رو به کاهش است.

- پرویز قزلباش در گفتگو با طی روزهای آینده رو به نابودی می رود.

وی از کاهش بستری های کرونا در مراکز درمانی استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: مبتلایان به ویروس کرونا در استان هم رو به کاهش است و این نوید خوبی برای مردم استان است.

رییس علوم پزشکی استان زنجان بر لزوم تقویت رعایت شیوه نامه های بهداشتی در استان زنجان تاکید کرد و ابراز داشت: مردم بر این امر اذعان داشته باشند که تزریق واکسن به این معنا نیست که کرونا تمام شده است و باید همچنان از دورهمی ها جلوگیری کرده و ماسک بزنند.

قزلباش با بیان اینکه روند تزریق واکسن کرونا در زنجان به خوبی جلو می رود، گفت: 53 مرکز در زنجان تزریق واکسن را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه آمار تزریق واکسن کرونا در استان نسبت به ماه گذشته روند قابل توجهی داشته است و این مهم طی روزهای آینده افزایش می یابد، ابراز داشت: از مردم استان درخواست می شود با توجه به رنج سنی اعلام شده برای تزریق واکسن اقدام کنند تا ایمنی کامل مردم استان تامین شود.

رییس علوم پزشکی استان زنجان گفت: شهروندان زنجانی به محض دریافت پیامک یا فراخوان برای تزریق واکسن در موعد مقرر به محل مراجعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبتلایان به ویروس کرونا در زنجان رو به کاهش است

مبتلایان به ویروس کرونا در زنجان رو به کاهش است