مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 04:552021-10-19سياسي

زندگی علمای برجسته دین راهگشای هویتی نسل جدید/ هزینه نقد را می دهم


آزاده جهان احمدی در نشست رونمایی دو کتابش گفت: نسل جدید تشنه فهمیدن است و باید ما بتوانیم برای این تشنگی زندگی مشاهیر تاریخی، دینی و شهدا را با قلمی شیوا ارائه کنیم.

- برگزار شد.

در این نشست نویسنده اثر آزاده جهان احمدی، خانم مردی قائم مقام انتشارات روایت فتح، مهدی متولیان از مدیران بنیاد روایت فتح، میثم رشیدی و مصطفی وثوق کیا فعال و منتقد حوزه کتاب و ادبیات برگزار شد و در خصوص این دو کتاب نقد و بررسی صورت گرفت.

*آشنایی نسل جدید با زندگی علامی برجسته در ابتدای این نشست مردی قائم مقام انتشارات روایت فتح گفت: هدف ما از پرداختن به شخصیت های دینی در بنیاد روایت فتح آشنایی نسل جدید با بزرگان دین است، البته که مشکلات فراوانی هم در این مسیر داریم.

برخی موانع داخلی وجود دارد که روند تولید و انتشار را کند می کند.

بر خلاف آنچه که خیلی ها فکر می کنند بنیاد روایت فتح چون وابسته به سپاه، بسیج و بنیاد شهید است احتمالاً بودجه های کلانی دریافت می کند و مشکلی ندارد، باید بگویم که هرگز اینگونه نیست و بنا به سیاست گذاری ها ما باید از طریق نشر کتاب و تولید محتوا درآمد داشته باشیم و برای این موضوع هم با مشکل مواجه ایم، چون گاهاً کتاب ها را برای خانواده های شهید و بسیجیان می بریم با این پیش فرض که بودجه کلان دریافت می کنیم انتظار رایگان بودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی علمای برجسته دین راهگشای هویتی نسل جدید/ هزینه نقد را می دهم

زندگی علمای برجسته دین راهگشای هویتی نسل جدید/ هزینه نقد را می دهم