مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 00:302021-10-18بين الملل

رایزنی احزاب و مقامات لبنانی درباره حوادث بیروت


ولید جنبلاط رییس حزب «سوسیالیست ترقی خواه» لبنان دوشنبه شب درخصوص حوادث اخیر در بیروت گفت: باید یک تحقیقات شفافی درخصوص جرایمی که درحق تظاهرکنندگان رخ داد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از تارنمای خبری النشره لبنان، جنبلاط این سخنان را پس از دیدار با نبیه بری رییس پارلمان لبنان گفته است.

وی ادامه داد: کشته شدن هموطنان بی گناه در الطیونه را تسلیت می گویم.

جنبلاط ادامه داد: از 17 اکتبر 2019 تا امروز، تظاهرات زیادی با حضور ده ها هزار نفر برگزار شده است طی این مدت تنها یک نفر در الشویفات کشته شد.

رییس حزب سوسیالیست ترقی خواه لبنان افزود: من موضوع تحقیق درباره الطیونه را به دادگاه های صالح واگذار می کنم و ما نباید در فرآیند تحقیق دخالت کنیم که این اساس همه چیز است، اما باید یک تحقیقات شفافی درخصوص جنایتی که درحق تظاهرکنندگان رخ داد، انجام شود.

وی گفت: ما با نبیه بری موافقت کردیم که همه چیز باید بسیار شفاف باشد و وارد تشدید تنش و درگیری نشویم، زیرا این کار کمکی نمی کند، به خصوص که برخی از طرف های بین المللی و عربی به دنبال بروز اختلاف و انحراف تحقیقات هستند.

رییس حزب سوسیالیست ترقی خواه لبنان خاطرنشان کرد: ما باید موضوع اصلاحات و موضوعاتی را با بری پیگیری کنیم که دولت برای آن ها تشکیل شده است و نباید کار دولت به خاطرات مسأله تحق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی احزاب و مقامات لبنانی درباره حوادث بیروت

رایزنی احزاب و مقامات لبنانی درباره حوادث بیروت