مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 00:252021-10-18بين الملل

الحوثی:در صورت تهدید قدس؛ یمن بخشی از جنگ خواهد بود


رهبر «جنبش انصارالله» یمن روز دوشنبه گفت: ما بخشی از معادله تاریخی اعلام شده توسط سید «حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان هستیم که گفت تهدید علیه قدس به معنای جنگ منطقه ای است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا به نقل از رسانه های یمن، عبدالملک بدرالدین الحوثی امروز (دوشنبه) در سخنانی در جمع میلیونی مردم یمن که به مناسبت میلاد رسول اعظم اسلام (ص) در میدان السبعین صنعاء گردهم آمده بودند، افزود: ما بر موضع اصول دینی خود در قبال مسائل امت [ اسلام]که مهمترین آن ها قرار گرفتن در کنار مردم فلسطین است، تاکید می کنیم.

وی در این سخنرانی که بصورت ویدئو کنفرانس پخش شد، با بیان اینکه اقتدای صادقانه به پیامبر اسلام (ص) یکی از اصول و تعهدات ما در تمام امور است، افزود: در عصر ما وعده الهی که در سوره اسراء داده است درباره فساد و ظلم اسراییلی ها محقق می شود و وعده الهی در زمینه پایان سلطه جویی و استکبار آنان محقق خواهد شد.

وعده ای که آنان زمانش را دور می دانند، اما ما آن را نزدیک می دانیم.

رهبر انصارالله یمن با بیان اینکه قدرت های طاغوتی در گذشته و حال با غارت ثروت ملت ها مشکلاتی را بر جامعه بشری تحمیل کردند، اضافه کرد: بر اساس شریعت ما باید با قدرت با متجاوزان مقابله کنیم تا محاصره برداشته شود، تجاوز و اشغال پایان یابد و به پرونده های جنگ رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحوثی:در صورت تهدید قدس؛ یمن بخشی از جنگ خواهد بود

الحوثی:در صورت تهدید قدس؛ یمن بخشی از جنگ خواهد بود