مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 20:552021-10-18بين الملل

واکنش حزب «سمیر جعجع» به سخنان سید حسن نصرالله


حزب «نیروهای لبنانی» به ریاست سمیر جعجع به سخنان دبیرکل حزب الله درباره تلاش حزب جعجع برای ایجاد فتنه و جنگ داخلی در لبنان واکنش نشان داد.

- حزب نیروهای لبنانی به ریاست سمیر جعجع به سخنان دبیرکل حزب الله درباره تلاش حزب جعجع برای ایجاد فتنه و جنگ داخلی در لبنان واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسئول روابط خارجی حزب نیروهای لبنانی سخنان دوشنبه شب سید حسن نصرالله در رابطه با دست داشتن این حزب در حادثه الطیونه مدعی شد سخنرانی نصرالله جنبه توجیهی داشته و تهدید آمیز بوده است.

مسئول حزب نیروهای لبنانی که ریاست آن را سمیر جعجع بر عهده دارد، اظهار داشت که واکنش ها در حین اتفاقات الطیونه طبیعی و برای دفاع از خود بود ! وی با اشاره به سخنان نصرالله درباره اینکه هدف حزب جعجع ایجاد فتنه و درگیری داخلی است، ادعا کرد: هیچ گونه تصمیمی برای جنگ و درگیری به صورت سازمان یافته و یا حزبی وجود نداشت .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالنشره، مسئول روابط خارجی حزب نیروهای لبنانی افزود: ما به دنبال جنگ داخلی نیستیم و شرط ما این است که ارتش لبنان از ما حمایت و محافظت کند .

دبیرکل حزب الله لبنان دوشنبه شب درخصوص آخرین تحولات مربوط به لبنان از جمله حادثه الطیونه بیروت صحبت و حوادث الطیونه را مهم و خطرناک توصیف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش حزب «سمیر جعجع» به سخنان سید حسن نصرالله

واکنش حزب «سمیر جعجع» به سخنان سید حسن نصرالله