مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 18:552021-10-18سياسي

گویش های جدید نشان می دهد انقلاب با نفس جدید در حال حرکت است


فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در عرصه هدایت امت همانند گذشته و بهتر و بیشتر از گذشته در حال ایجاد تاثیرات تعیین کننده هستند بنابراین گویش های جدید نشان دهنده آن است که انقلاب با نفس جدید در حال حرکت است.

- سردار سرلشکر حسین سلامی شامگاه 26 مهرماه در جوار مرقد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم یک راه و یک مسیر بدون توقف بود.

وی با بیان اینکه حاج قاسم یک مکتب است، عنوان کرد: مسیر حرکت انقلاب اسلامی به گونه ای است که با شهادت شخصیت های بزرگ، این حرکت متوقف نمی شود، بلکه پیمودن آن شتاب بیشتری می گیرد و امروز این شتاب را در جای جای منطقه مقاومت که در حال مبارزه با استعمار و استکبار برای اعاده حق مسلمانان هستند، مشاهده می کنیم.

فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی ادامه داد: شاهد عقب نشینی های آشکار دشمنان ما و قدرت های بزرگ از این منطقه هستیم.

وی با اشاره به اخراج و فرار آمریکا از افغانستان اظهار کرد: شاید دیگر ماه هایی حضور آمریکایی ها در عراق به نحوی ملاحظه می کنیم و شکست آنها را در پروژه خطرناک لبنان و شکست اهداف دشمن در جبهه سوریه نیز مشاهده می کنیم.

سلامی با بیان اینکه شاهد شکست تحریم های ظالمانه آنها بر علیه ایران هستیم، تصریح کرد: به خوبی شاهد شکست محاصره سیاسی و اقتصادی کشور هستیم، بنابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گویش های جدید نشان می دهد انقلاب با نفس جدید در حال حرکت است

گویش های جدید نشان می دهد انقلاب با نفس جدید در حال حرکت است