مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 18:552021-10-18اقتصادي

زنان سرپرست خانوار از اعتبارات صندوق بیمه اجتماعی برخوردار می شوند


مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و عشایر با بیان اینکه دولت امسال اعتبارات خوبی را به صندوق بیمه کشاورزان و عشایر در مناطق محروم روستایی اختصاص داده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، علی شیرکانی عصر امروز در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر مازندران از گسترش پوشش بیمه اجتماعی روستاییان در کشور خبر داد و اظهار کرد: صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر یک میلیون و 400 هزار نفر بیمه شده فعال دارد که به این قشر از جامعه خدمات دهی می کند.

وی افزود: به طور کل بیش از 2 میلیون و 300 هزار نفر عضو بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر هستند که تفاوت آنها بر این است به دلیل اختیاری بودن این نوع بیمه افراد ممکن است در یکسال بیمه پرداخت کنند و سال آینده از عدم پرداخت بیمه اجتناب کنند و دو سال بعد اقدام به پرداخت بیمه کنند.

وی اظهار کرد: شامل مستمری بازنشستگی، از کارافتادگی، فوت و درمان می شود که صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر سه خدمت اصلی مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی و فوت را ارائه می دهد.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و عشایر با بیان اینکه دولت امسال اعتبارات خوبی را به صندوق بیمه کشاورزان و عشایر در مناطق محروم روستایی اختصاص داده است، گفت: افراد بیمه شده ای که زیر پوشش کمیته امدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان سرپرست خانوار از اعتبارات صندوق بیمه اجتماعی برخوردار می شوند

زنان سرپرست خانوار از اعتبارات صندوق بیمه اجتماعی برخوردار می شوند