مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 18:052021-10-18فناوري

پارادوکس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات


در طرح ریزی این چندماهه ی وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات دو مقوله مطرح شده جای تأمل دارد، یکی افزودن لایه محتوی به وظایف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دوم توسعه ی اینترنت روستایی.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس احسان کیان خواه در یادداشتی تحت عنوان پارادوکس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نوشت: در طرح ریزی این چندماهه ی وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات دو مقوله مطرح شده جای تأمل دارد، یکی افزودن لایه محتوی به وظایف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دوم توسعه ی اینترنت روستایی.

البته الحمدلله، وزیر محترم فردی انقلابی در فکر و عمل است و این نوشتار تنقیص شخصیت ایشان نیست، بلکه نگارنده از سر دغدغه و تذکر نکاتی را بیان می دارد تا جریان سیاست گذاری کشور در ریل خود قرار گیرد.

اول.

تذکر همیشگی نگارنده  این است که عالم سایبری را باید دریابید و دریابیم.

عالم سایبری یعنی جهان آینده و جهانی که در پیشرو داریم.

جهانی که هم اکنون کودکان دهه ی نودی و هشتادی در حال سیر در آن هستند و صیرورت آن ها شکل می گیرد و آموزش و سرگرمی و  سایبری شدن رأس ساختِ هویت این نسل است.

اتفاقی که بدون ترسیم نقطه متمایز و تصویرسازی از آینده مبتنی به جغرافیای فرهنگی کشور، صرفاً غربی سازی است، چه به صراحت عنوان سند توسعه سازمان ملل و 2030 به خود بگیرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارادوکس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

پارادوکس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات