مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 17:352021-10-18ورزشي

تیم بدمینتون بانوان اردبیل در مسابقات کشوری حضور خواهد یافت


رییس هیات بدمینتون استان اردبیل گفت: طبق برنامه ریزی های انجام یافته در سال جاری تیم بدمینتون بانوان استان اردبیل د ر مسابقات کشوری حضور خواهد یافت.

- بهزاد تقی زاده شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: در چند سال گذشته تمام تلاش خود را در راستای توسعه این ورزش در سطح استان اردبیل به کار بستیم و چنانچه در سال گذشته ورزشکاران بدمینتون باز استان اردبیل در رده سنی 11 سال با حضور در مسابقات کشوری موفق به کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی شده بودند.

وی افزود: در حال حاضر نیز تمام تلاش خود را بر این موضوع قرار داده ایم که یک تیم از استان اردبیل در لیگ دسته یک و یا 2 کشوری حضور یابد و اما علاوه بر آن در حوزه بانوان در سال جاری یک تیم در مسابقات کشوری از استان اردبیل حضور خواهد یافت.

رییس هیات بدمینتون استان اردبیل تشریح کرد: از حدود 2 سال گذشته که مسؤولیت مدیریت هیات بدمینتون استان اردبیل را در اختیار گرفته ایم، تمام تلاش خود را در راستای پیشرفت این ورزش در استان به کار بسته ایم.

وی افزود: در این راستا سعی بر تشکیل کمیته های فعال و تجهیز هیات های شهرستان کردیم و خوشبختانه در حال حاضر تمامی شهرستان های استان، به جز شهرستان های جدیدالتاسیس دارای هیات ورزشی بدمینتون هستند و تجهیز و راه اندازی هیات ورزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم بدمینتون بانوان اردبیل در مسابقات کشوری حضور خواهد یافت

تیم بدمینتون بانوان اردبیل در مسابقات کشوری حضور خواهد یافت