مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 16:402021-10-18سياسي

احیاء قانون خرید آثار هنری توسط دولت


حمایت جدی از اصحاب فرهنگ و هنر و برگزاری نمایشگاه های هنری خارج از کشور در برنامه ما است و در نظر داریم قانون خرید آثار هنری توسط دولت را احیا می کنیم.

- محمدمهدی اسماعیلی در اختتامیه ششمین دو سالانه ملی خوشنویسی ایران که در مجموعه چهل ستون قزوین برگزار شد اظهار کرد: قزوین از مهم ترین حوزه های تمدنی ایران عزیز است و تاریخی به قدمت فرهنگ و هنر ایران دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: در طول تاریخ و در جای جای تمدن ایرانی اسلامی عناصر نامداری از قزوین نقش آفرینی کرده اند و تعداد قابل توجهی از افراد نقش آفرین در تاریخ معاصر از قزوین برخاسته اند و بیانات رهبر معظم انقلاب در قزوین ظرفیت های درخشان این خطه را بیشتر معرفی می کند.

این مقام مسئول عنوان کرد: خاک قزوین، خاک فرهنگ و هنر است و بزرگان تحسین برانگیزی در رشته های مختلف از جمله خوشنویسی به کشور تقدیم کرده است.

اسماعیلی ضمن گرامیداشت یاد شهدای قزوینی از جمله شهدای پرفضیلت عزیز این دیار که برای ایران افتخار و قدرت آفریده اند، شهید بابایی، رجایی، لشگری و مرحوم سید آزادگان حجت الاسلام ابوترابی عنوان کرد: مجموع این داشته ها از فرهنگ و ایثار، قزوینی که امروز می بینیم را به ارمغان آورده است و ما به وجود قزوین در قلب ایران افتخار می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیاء قانون خرید آثار هنری توسط دولت

احیاء قانون خرید آثار هنری توسط دولت