مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 16:052021-10-18پزشكي

80درصد از استخر های قم فعال هستند


رییس هیئت شنای استان قم با بیان اینکه80 درصد از استخر های استان فعال هستند، اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه ی دانشگاه علوم پزشکی قم، استخر ها با محدودیت پذیرش حداکثر 30 نفر در هر سانس اقدام به بازگشایی کرده اند، - ایسنا/قم رییس هیئت شنای استان قم با بیان اینکه80 درصد از استخر های استان فعال هستند، اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه ی دانشگاه علوم پزشکی قم، استخر ها با محدودیت پذیرش حداکثر 30 نفر در هر سانس اقدام به بازگشایی کرده اند، وی همچنین بی خطر بودن استفاده از خدمات استخرها را یاد آور شد و گفت: با استناد به برخی مقاله های علمی ادعاهایی مبنی بر تاثیر کلر بر از بین بردن ویروس کرونا وجود دارد.

حسین حاجی اسماعیلی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه80 درصد از استخر های استان فعال هستند، اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه دانشگاه علوم پزشکی قم، استخر ها با محدودیت پذیرش حداکثر 30 نفر در هر سانس اقدام به بازگشایی کرده اند.

وی ضرر های مالی استخرها در اوج فراگیری ویروس کرونا را مورد توجه قرار داد و متذکر شد: با وجود مجوز کنونی فعالیت استخر ها برخی از استخرها به دلیل مشکلات مالی اقدام به بازگشایی نمی کنند.

رییس هیئت شنای استان به بازگشایی سانس بانوان استخرها نیز اشاره کرد و تصریح کرد: با توجه به استقبال کم بانوان استان از بازگشایی استخر تا اطلاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80درصد از استخر های قم فعال هستند

80درصد از استخر های قم فعال هستند