مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 16:002021-10-18اجتماعي

آب سد دز به شهرها و روستای خوزستان می رسد


آب با کیفیت بسیار بالای دز به نقاط جمعیتی شهرها و روستاهای خوزستان تحت پوشش طرح غدیر می رسد.

- ، حمیدرضا جانباز عصر امروز دوشنبه ضمن بازدید از پروژه های آب رسانی در خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز از یکی از پروژه های مهم طرح غدیر بازدید و مقرر شده که بخش مورد نیاز آب شهر اهواز از انتهای کانال چمران توسط خط لوله به تصفیه خانه های شماره یک و دو توسط ایستگاه پمپاژ منتقل شود.

مدیرعامل آبفای کشور با بیان اینکه در جبهه های متعدد از جمله در زمینه لوله گذاری و ایستگاه پمپاژ روند کار اتمام پروژه در حال انجام است، خبر داد: برنامه ریزی شده تا ظرف دو ماه آینده به طور کامل این پروژه به انتها برسد.

وی افزود: با کامل شدن این پروژه، آب با کیفیت از کانال چمران به دو تصفیه خانه شهر اهواز منتقل خواهد شد چون این پروژه یکی از پروژه هایی است که به پایداری و ارتقای کیفیت آب شهر اهواز کمک می کند.

وی با بیان اینکه پروژه آب رسانی دیگری توسط قرارگاه خاتم الانبیاء در حال اجراست، ادامه داد: موانع و مشکلات این طرح بررسی و احصا شده و لوله گذاری این پروژه به سمت سد دز در حال انجام و این پروژه با سرعت خوب در حال اجراست.

مدیرعامل آبفای کشور گفت: تا پایان سال سعی می شود که آب با کیفیت بسیار بالای دز به نقاط جمعیتی شهرها و روستاهای تحت پوشش طرح غدیر برس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب سد دز به شهرها و روستای خوزستان می رسد

آب سد دز به شهرها و روستای خوزستان می رسد