مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 15:502021-10-18اجتماعي

کاهش دمای تهران تا 10 درجه


بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای 30 درجه سانتیگراد گرمترین نقاط استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

- اداره کل هواشناسی استان تهران ضمن اشاره به بارش باران در نیمه شمالی استان از کاهش دما به طور میانگین 6 تا 10 درجه سلیسیوس از فردا شب تا صبح شنبه (27 مهرماه تا اول آبان ماه) خبرداد.

ایسنا: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی طی دو روز آینده، آسمان استان تهران صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

از بعدازظهر فردا تا عصر پنجشنبه (27 تا 29 مهرماه) در پاره ای نقاط گاهی وزش باد نسبتا شدید تا شدید به ویژه در جنوب و غرب استان با احتمال خیزش موقتی گردوخاک مورد انتظار است.

از ظهر چهارشنبه (28 مهرماه) با نفوذ سامانه بارشی به تدریج افزایش ابر و از غروب چهارشنبه تا عصر جمعه (28 تا 30 مهرماه) در بعضی ساعات، در ارتفاعات بارش باران و برف و در نیمه شمالی استان بارش باران گاهی همراه با وزش باد شدید پیش بینی می شود.

طی این مدت بارش پراکنده در نیمه جنوبی استان دور از انتظار نیست.

سه شنبه شب تا صبح شنبه (27 مهرماه تا اول آبان ماه) کاهش قابل ملاحظه دما به طور میانگین 6 تا 10 درجه سلسیوس پیش بینی می شود و از پنجشنبه شب تا ظهر جمعه (29 تا 30 مهرماه) در ارتفاعات کوهستانی گاهی مه رقیق مورد انتظار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دمای تهران تا 10 درجه

کاهش دمای تهران تا 10 درجه