مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 15:452021-10-18پزشكي

پیک ششم کرونا به پشت دروازه های مشهد رسید/ پیک پنجم بدون فوتی در کادر درمان


معاون بهداشتی و رییس مرکز بهداشت استان خراسان رضوی گفت: با توجه به افزایش مراجعه بیماران سرپایی به مراکز جامع سلامت منتخب و اورژانس بیمارستان ها با هشدار اولیه جهت ورود به موج جدید کرونا مواجه هستیم.

- سید جواد حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد در خصوص بیماری کرونا اظهار کرد: با توجه به افزایش مراجعه بیماران سرپایی به مراکز جامع سلامت منتخب و اورژانس بیمارستان ها با هشدار اولیه جهت ورود به موج جدید کرونا مواجه هستیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان کرد: وقتی افزایش مراجعان سرپایی وجود دارد، امکان  افزایش بستری ها  را به دنبال خواهد داشت اما امیدواریم که این افزایش گذرا بوده و شاهد ورود به موج جدید نباشیم.

وی افزود: آنچه ما را نگران کرده است عدم رعایت پروتکل ها و عادی انگاری از طرف عامه مردم است و از هر پیک که عبور می کنیم مردم نسبت به پروتکل ها کم توجه می شوند و دورهمی ها و تجمعاتشان را ادامه می دهند و ماسک نمی زنند.

واکسن عامل عبور آسان از پیک ششم کرونا حسینی بیان کرد: واکسیناسیون حداکثری یکی از مهم ترین اقداماتی است که در صورت رسیدن به هدف مشخص شده (واکسیناسیون دو دز  80 درصد افراد جامعه)، امید است که یا وارد پیک ششم کرونا نشویم و اگر شدیم با کمترین بستری و مرگ ومیر از آن عبور کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیک ششم کرونا به پشت دروازه های مشهد رسید/ پیک پنجم بدون فوتی در کادر درمان

پیک ششم کرونا به پشت دروازه های مشهد رسید/ پیک پنجم بدون فوتی در کادر درمان