مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 15:202021-10-18سياسي

تمسک به قوانین عقل و فطرت؛ مهم ترین اصل در تحقق وحدت


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه وصول به وحدت با تمسک به قوانین عقل و فطرت محقق می شود، گفت: برای وحدت سخن از هفته می زنیم تنها یک حرکت سمبولیک و نمادین است ولی در حقیقت همیشه باید وحدت داشته باشیم.

- ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه وصول به وحدت با تمسک به قوانین عقل و فطرت محقق می شود، گفت: برای وحدت سخن از هفته می زنیم تنها یک حرکت سمبولیک و نمادین است ولی در حقیقت همیشه باید وحدت داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، امروز دوشنبه 26 مهر در دیدار با تعدادی از علمای اهل سنت و شیعه که به مناسبت هفته وحدت برگزار شد، اظهار کرد: اتفاقات در 100 سال گذشته جمعیت مسلمانان را پراکنده کرده است، اما باید به اصل خود برگردیم.

وی با بیان اینکه اینکه برای وحدت سخن از هفته می زنیم تنها یک حرکت سمبولیک و نمادین است ولی در حقیقت همیشه باید وحدت داشته باشیم، بیان کرد: برخی از تفرقه افکنی ها نه از سر جهالت بلکه از روی عمد است که باید این ایادی شناسایی شوند و مصائب ناشی از تفرقه از جهان اسلام رخت بر بندد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با تأکید بر اینکه وصول به وحدت با التزام به قانون و از جمله قانون فطرت و وحی محقق می شود، اظهار کرد: عدالت و انصاف و مؤلفه های عقلی از جمله قوانین فطری است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمسک به قوانین عقل و فطرت؛ مهم ترین اصل در تحقق وحدت

تمسک به قوانین عقل و فطرت؛ مهم ترین اصل در تحقق وحدت