مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 14:352021-10-18ورزشي

دشمنان کانون خانواده را هدف قرار داده اند


مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه دشمنان انقلاب کانون خانواده را هدف قرار دادند گفت: نقش مشاور را در حوزه خانواده نباید دست کم گرفت و باید تعالیم اسلامی را در کنار مباحث علمی به خانواده ها منتقل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمید سیفی عصر امروز در آیین اختتامیه دوره ملی دانش افزایی مراکز مشاوره ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز تخصصی ازدواج و خانواده اظهار کرد: چرخ های انقلاب باید به دست جوانان بچرخد همچنان که جوانان دیروز با جانفشانی این کشور و انقلاب را به امروز رساندند و به جوانان امروز تحویل دادند.

وی با بیان اینکه در حوزه جوانان به دوره های آموزشی نیاز داریم افزود: امروز کمتر وقت می گذاریم تا با یکدیگر در خانواده صحبت کنیم بنابراین نقش برجسته مشاور است که این خلا را پر می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه خانواده های موفق به تعلیمات دینی عمل کردند تصریح کرد: در اسلام درباره انضباط و نظم جامع و کامل صحبت شده است بنابراین عمل به این دستورات باعث کیفیت مناسب زندگی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برخی گمان می کنند که ثروت کلید زندگی موفق است ادامه داد: اما آمار و ارقام علمی نشان می دهد که این انگاره چندان صحیح نیست و در استان های کمتربرخوردار میزان طلاق کمتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان کانون خانواده را هدف قرار داده اند

دشمنان کانون خانواده را هدف قرار داده اند