مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 14:302021-10-18سياسي

زمینه آزادی زائران بدون مجوز اربعین فراهم شود


معاون اول قوه قضاییه از وزیر دادگستری عراق خواست زمینه آزادی افرادی که به منظور سفر اربعین به کشور عراق سفر کرده و به دلیل نداشتن مجوز بازداشت شده اند، - ، عبدالستار محمد وزیر دادگستری عراق و هیئت همراه امروز با حجت الاسلام والمسلمین مصدق معاون اول قوه قضاییه دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار وزیر دادگستری عراق ضمن تشکر از همراهان حاضر در جلسه، گفت: از معاون اول قوه قضاییه برای فرصتی که در اختیار ما قرار داده اند تشکر می کنم، این فرصتی است که می توان مسائل قضایی بین دو کشور را به بحث و بررسی گذاشت.

وی ادامه داد: از سال 2012 توافق نامه های خوبی بین دو وزارتخانه جمهوری عراق و جمهوری ایران صورت گرفته و اخیراً نیز دو یادداشت تفاهم در خصوص استرداد محکومین بین دو کشور به امضا رسید.

عبدالستار محمد تأکید کرد: تعداد کمی از محکومان مانده اند که در آینده نزدیک کار استرداد آن ها انجام خواهد شد و امیدواریم بتوانیم روابط بین دو وزارتخانه را در همه زمینه ها به ویژه در مورد ابلاغ نامه های قضایی و حقوقی و تجاری گسترش دهیم.

در ادامه معاون اول قوه قضاییه بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران از ثبات، امنیت، استقلال و تمامیت ارزی و عزت و اقتدار عراق همواره حمایت کرده و حمایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه آزادی زائران بدون مجوز اربعین فراهم شود

زمینه آزادی زائران بدون مجوز اربعین فراهم شود