مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 14:202021-10-18سياسي

رسانه موجب شده مردم هنر را درک کنند


با توجه به عصر کنونی که رسانه های جهانی موجب شده تمام مردم دنیا تا حدودی متوجه شوند هنر یعنی چه، در دوره ای که هنوز ابزارهای رسانه ای نبود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، غلامحسین امیرخانی، رییس انجمن خوشنویسان ایران در ششمین دوسالانهٔ ملی خوشنویسی ایران که عصر امروز در کاخ موزهٔ چهلستون قزوین برگزار شد، گفت: زمان زیادی لازم است تا بتوانیم پیرامون این فرهنگ و تمدن و این بخش و هنر صحبت کنیم.

وی افزود: آنقدر گرفتاری ها در عصر حاضر زیاد است که تمرکز و توجهی که لازمهٔ این مقام است و به ترتیبی که شأن و منزلت یک جایگاه اقتضا می کند، وجود ندارد.

رییس انجمن خوشنویسان ایران اظهار کرد: دوام یک کار و جشنواره از این قبیل بسیار سخت است و اهل کار می دانند شروع آن چقدر شوق و شعف می خواهد و دوام آن چقدر اراده و همت و غیرت می طلبد، و این جای تقدیر دارد که ششمین دورهٔ دوسالانهٔ خوشنویسی را در قزوین برگزار می کنیم.

امیرخانی بیان کرد: با توجه به عصر کنونی که رسانه های جهانی موجب شده تمام مردم دنیا تا حدودی متوجه شوند هنر یعنی چه، در دوره ای که هنوز ابزارهای رسانه ای نبود، توقع مردم کمتر بود، امروز جوان ایرانی می داند چه جایگاهی از نظر تمدنی و فرهنگی برای ساختن جایگاه مطلوب و مناسب انسان، دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه موجب شده مردم هنر را درک کنند

رسانه موجب شده مردم هنر را درک کنند