مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 14:102021-10-18سياسي

سرلشکر باقری: قراردادهای خرید تجهیزات دفاعی از روسیه پیگیری می شود


رییس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه برای گسترش روابط با همسایگان به نقشه راه نیاز داریم، گفت: قراردادهای خرید تجهیزات دفاعی از روسیه پس از لغو تحریم تسلیحاتی ایران منعقد شده و در این سفر درباره اجرایی شدن آن مذاکره خواهیم کرد.

- رییس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه برای گسترش روابط با همسایگان به نقشه راه نیاز داریم، گفت: قراردادهای خرید تجهیزات دفاعی از روسیه پس از لغو تحریم تسلیحاتی ایران منعقد شده و در این سفر درباره اجرایی شدن آن مذاکره خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان که به مسکو سفر کرده است، امروز (دوشنبه) در نشستی با کارشناسان و مدیران نهادهای ایرانی در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو، اهداف این سفر، وضعیت همکاری ها و مناسبات مشترک دفاعی و نظامی دو کشور و آخرین وضعیت تحولات منطقه ای و بین المللی و مبارزه با تروریسم را ترسیم و تبیین کرد.

وی در این نشست با تأکید بر اینکه برای داشتن روابطی مستحکم با کشورها به خصوص روسیه و دیگر کشورهای همسایه به نقشه راه نیاز داریم ، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های مختلف همکاری با روسیه در ابعاد نظامی-دفاعی، مناسبات و همکاری های فی مابین در این حوزه ها افزایش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری: قراردادهای خرید تجهیزات دفاعی از روسیه پیگیری می شود

سرلشکر باقری: قراردادهای خرید تجهیزات دفاعی از روسیه پیگیری می شود