مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 14:052021-10-18سياسي

زمینه آزادی زائران اربعین فراهم شود


معاون اول قوه قضاییه از وزیر دادگستری عراق خواست زمینه آزادی افرادی که به منظور سفر اربعین به کشور عراق سفر کرده و به دلیل نداشتن مجوز بازداشت شده اند، - معاون اول قوه قضاییه از وزیر دادگستری عراق خواست زمینه آزادی افرادی که به منظور سفر اربعین به کشور عراق سفر کرده و به دلیل نداشتن مجوز بازداشت شده اند، فراهم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، عبدالستار محمد وزیر دادگستری عراق و هیئت همراه امروز با حجت الاسلام والمسلمین مصدق معاون اول قوه قضاییه دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار وزیر دادگستری عراق ضمن تشکر از همراهان حاضر در جلسه، گفت: از معاون اول قوه قضاییه برای فرصتی که در اختیار ما قرار داده اند تشکر می کنم، این فرصتی است که می توان مسائل قضایی بین دو کشور را به بحث و بررسی گذاشت.

وی ادامه داد: از سال 2012 توافق نامه های خوبی بین دو وزارتخانه جمهوری عراق و جمهوری ایران صورت گرفته و اخیراً نیز دو یادداشت تفاهم در خصوص استرداد محکومین بین دو کشور به امضا رسید.

عبدالستار محمد تأکید کرد: تعداد کمی از محکومان مانده اند که در آینده نزدیک کار استرداد آن ها انجام خواهد شد و امیدواریم بتوانیم روابط بین دو وزارتخانه را در همه زمینه ها به ویژه در مورد ابلاغ نامه های قضایی و حقوقی و تجاری گسترش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه آزادی زائران اربعین فراهم شود

زمینه آزادی زائران اربعین فراهم شود