موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - همسان سازي حقوق بازنشستگان - مجلس شوراي اسلامي - سرمربي پرسپوليس - افزايش حقوق - عبدالرحيم خطيبي - مديريت آب - تمرينات يوونتوس - رياست فدراسيون فوتبال - تالاب قره قشلاق - تركيب استقلال مقابل الاهلي - زييس جمهور منتخب - حوزه صنعت و ساختمان - رقابت هاي جهاني كشتي - فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي - دادستان امريكا - كيفيت آموزش عالي - گزارش به آكادمي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 13:552021-10-18سياسي

/حسینی: کار شما خیانت به بشریت است


نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خبرنگارنما گفت افرادی تنها به بشریت خیانت می کنند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج آیت الله سیدنصیر حسینی در یادواره 51 شهید و سرداران بخش لوداب و دهستان چین اظهار کرد: شهدا به لقاءالله پیوستند زنده بودن شهید را پدر شهید درک کرده که می گوید به جای یک فرزند حاضر به قربانی کردن سه فرزند دیگر خود در راه دین خدا هستم.

وی تصریح کرد: وقتی انسان حقیقت زندگی را می فهمد به فنا بودن زندگی دنیوی اقرار می کند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد است که در یادواره 51 شهید بخش لوداب و دهستان چین سخن می گفت یادآور شد: ولنگاری و فساد و فحشا موجب انحراف جامعه می شود افرادی که به حجاب حمله می کنند قطعاً در آتش دوزخ خواهند سوخت و کسی به فریاد آنها نمی رسد.

وی در ادامه به لجن پراکنی مسیح علی نژاد در خصوص حجاب اشاره کرد و گفت: این فرد معلوم الحال حجاب و عفاف را زیر سوال می برد خائن بوده و دلسوز بشریت نیست.

حسینی خاطرنشان کرد: در مقابل انسان های بزرگ پیامبران و ائمه درباره ضرورت حجاب سخن گفته اند و تاکید کرده اند که بی حیایی و بی حجابی زن و مرد را به دوزخ می برد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: به جوانانی که گذشته و انحرافات را ندیده اند باید این مسائل ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/حسینی: کار شما خیانت به بشریت است

/حسینی: کار شما خیانت به بشریت است