مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 13:502021-10-18سياسي

شعب ویژه نظام دامپزشکی شورای حل اختلاف استان تهران افتتاح شد


دو شعبه ویژه نظام دامپزشکی شورای حل اختلاف استان تهران با حضور قربانیان معاون قضایی شورای حل اختلاف استان تهران وصفری رییس سازمان نظام دامپزشکی کشور افتتاح شد.

- به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی شورای حل اختلاف استان تهران، مراسم افتتاح شعب ویژه نظام دامپزشکی شورای حل اختلاف استان تهران با حضور آقای قربانیان معاون قضایی رییس شورای حل اختلاف استان تهران در امور اجرایی، عمومی و اجرای احکام و رییس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، سرپرست مجتمع شهدای مدافع سلامت شورای حل اختلاف تهران و دیگر مقامات و مسئولین قضایی عصر دوشنبه در محل ساختمان سازمان نظام دامپزشکی برگزار شد.

در ابتدای مراسم صفری رییس سازمان نظام دامپزشکی با بیان آنکه این سازمان در حال حاضر قریب 42 هزار نفر عضو دارد و تلاش و سعی وافر آن سلامت دام و در نتیجه سلامت انسان است گفت: وظیفه سازمان در درجه اول صیانت از حقوق اعضا و همزمان دفاع از حقوق خدمت گیرندگان از مجموعه است.

وی گفت: با توجه به اینکه حوزه کارکرد تخصصی این مجموعه طی 24 سال گذشته بسیار گسترده شده و با توجه به تحولات جامعه و افزایش پرونده های تشکیل شده در هیأت های انتظامی موجب شد تا ما تلاش کنیم با استفاده از ظرفیت شورای حل اختلاف با حصول سازش از ارجاع پرونده به مراکز انتظامی و قضایی جلوگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعب ویژه نظام دامپزشکی شورای حل اختلاف استان تهران افتتاح شد

شعب ویژه نظام دامپزشکی شورای حل اختلاف استان تهران افتتاح شد