مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 13:502021-10-18اقتصادي

کشاورزان برای بیمه محصولات تا پایان آذر فرصت دارند


مدیر جهاد کشاورزی مرودشت از آغاز فعالیت دفاتر و کارگزاران بیمه محصولات کشاورزی در این شهرستان خبر داد و گفت: بهره برداران تا پایان آذر امسال باید نسبت به بیمه محصولات زراعی و باغی خود اقدام کنند.

- ایسنا/فارس مدیر جهاد کشاورزی مرودشت از آغاز فعالیت دفاتر و کارگزاران بیمه محصولات کشاورزی در این شهرستان خبر داد و گفت: بهره برداران تا پایان آذر امسال باید نسبت به بیمه محصولات زراعی و باغی خود اقدام کنند.

کاووس همتی دوشنبه 26 مهرماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به دلیل کاهش بارندگی ها نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته احتمال وقوع خسارت سرمازدگی و خشکسالی در محصولات زراعی و باغی شهرستان وجود دارد، اظهار کرد: مهلت بیمه گری تنها تا قبل از حادث شدن اولین خسارت قابل تمدید خواهد بود و پس از آن امکان بیمه محصول وجود نخواهد داشت.

او با بیان اینکه در آستانه کشت محصولات شتوی از جمله گندم و جو قرار داریم، خاطرنشان کرد: هیچ گونه محدودیتی برای بیمه محصولات کشاورزی وجود ندارد و همه محصولات از جمله گندم (آبی و دیم)، جو( آبی و دیم ) کلزا، انواع باغ و دام هم بهره برداران زیر شبکه سد درودزن و هم بهره برداران سایر منابع آبی می توانند برای بیمه محصولات خود مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان برای بیمه محصولات تا پایان آذر فرصت دارند

کشاورزان برای بیمه محصولات تا پایان آذر فرصت دارند