مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 13:352021-10-18اقتصادي

مرکز ماده 16 بیش از 2 میلیارد تومان از شهرداری طلبکار است!


معاون امور توسعه پیشگیری فارس گفت: شهرداری شیراز مبلغ بیش از 2 میلیارد تومان به مراکز درمان و ترک اعتیاد ماده 16 تحت نظارت بهزیستی استان بابت نگهداری و درمان معتادان متجاهر، - مرکز ماده 16 بیش از 2 میلیارد تومان از شهرداری طلبکار است! ایسنا/فارس معاون امور توسعه پیشگیری فارس گفت: شهرداری شیراز مبلغ بیش از 2 میلیارد تومان به مراکز درمان و ترک اعتیاد ماده 16 تحت نظارت بهزیستی استان بابت نگهداری و درمان معتادان متجاهر، بدهکار است.

محمدرضا هوشیار دوشنبه 26 مهرماه در نشست مجازی با خبرنگاران از فعالیت دفتر پیشگیری از آسیب های اجتماعی با هدف ارتقای سلامت اجتماعی و پیشگیری از بروز و شیوع آسیب های اجتماعی خبر داد و گفت: پیشگیری از اعتیاد و کاهش بار تخریبی اعتیاد یکی از اقدامات این دفتر است که در سه حیطه پیشگیری، درمان و کاهش آسیب فعالیت دارد.

هوشیار با بیان اینکه بخش پیشگیری در زمینه آگاه سازی و بحث درمان به صورت درمان دارویی است، از وجود 21 مرکز درمان سرپایی تحت نظارت بهزیستی در فارس خبر داد و گفت: مراکز غیر دارویی و اقامتی نیز در فارس فعال هستند.

او به فعالیت مرکز ماده 16 که هدف آن ساماندهی معتادان متجاهل بوده و سال 1396 مدیریت آن به بهزیستی استان واگذار شده هم اشاره و خاطرنشان کرد: این مجموعه یک مرکز جامع درمانی اعتیاد است که به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز ماده 16 بیش از 2 میلیارد تومان از شهرداری طلبکار است!

مرکز ماده 16 بیش از 2 میلیارد تومان از شهرداری طلبکار است!