مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 13:352021-10-18سياسي

پروژه آبرسانی به 63 روستای محروم استان کرمان افتتاح شد


با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان استان کرمان و شهرستان های شرقی، پروژه آبرسانی به 63 روستای محروم استان کرمان به مرکزیت نرماشیر، - در قالب قرارگاه نهضت آبرسانی مرد میدان و با یادبود شهید علی ابراهیمی برگزار شد.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بعدازظهر امروز 26 مهرماه در این مراسم اظهار کرد: کرمان جزو چهار استان درگیر تنش آبی است لذا آبرسانی پایدار آب و آب شرب برای مردم استان جزو اولویت هاست.

وی افزود: در این راستا از حدود 10 ماه قبل قرارگاه نهضت آبرسانی مرد میدان، سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی را فعال کردیم.

معروفی با اشاره به آبرسانی به 36 روستا در سال گذشته، تصریح کرد: در سال جاری تا هفته گذشته آبرسانی 35 روستا و امروز به مناسبت هفته وحدت 63 روستا با مرکزیت نرماشیر افتتاح می شود که قریب به 40 هزار نفر را از آب شرب پایدار بهره مند می کند.

فرمانده سپاه استان کرمان با بیان اینکه این پروژه ها عمدتاً با همکاری حاج اکبر ابراهیمی از واقفین نیکوکار اجرا شده که لوله و اتصالات کارگری را در اختیار ما قرار می دهد؛ افزود: این اقدامات پیمانکاری نیست بلکه حرکت جهادی است که با کمک گروه های جهادی و مردمی و آبفای شهرستان انجام شده و در کمتر از سه ماه توانستیم آبرسانی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه آبرسانی به 63 روستای محروم استان کرمان افتتاح شد

پروژه آبرسانی به 63 روستای محروم استان کرمان افتتاح شد