مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 13:352021-10-18پزشكي

واکسیناسیون 79 درصدی در لامرد/یک ماه تا ایمنی کامل


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد ضمن تاکید بر مراجعه بیشتر جوانان برای واکسیناسیون، از واکسیناسیون 79 درصد از مردم شهرستان لامرد خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد ضمن تاکید بر مراجعه بیشتر جوانان برای واکسیناسیون، از واکسیناسیون 79 درصد از مردم شهرستان لامرد خبر داد.

محمد احمدی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد بعد از ظهر امروز دوشنبه 26 مهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از راه های پیشگیری از شیوع کرونا و کاهش مرگ و میر واکسیناسیون است و در مرحله دوم باید همچنان شیوه نامه های بهداشتی و به ویژه ماسک زدن هم رعایت شود.

احمدی خاطرنشان کرد: تاکنون 105 هزار دوز واکسن کرونا به افراد گروه های هدف تزریق شده است و با تزریق روزانه 2 هزار دوز و ادامه این روند تا یک ماه آینده به جمعیتی ایمن دست خواهیم یافت.

وی با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون جمعیت دانش آموزان شهرستان لامرد نیز گفت: تاکنون قریب به 7 هزار و 396 دوز واکسن معادل 79 درصد از جامعه هدف دانش آموز 12 تا 18 سال واکسینه شده اند.

رییس شبکه بهداشت و درمان لامرد ضمن تاکید بر مشارکت بیشتر جوانان برای واکسینه شدن گفت: اثرات واکسن برای زمانی است که بیشترین تعداد افراد در کمترین زمان واکسینه شوند عدم استقبال جوانان بیش از پیش برای افراد بزرگسال هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 79 درصدی در لامرد/یک ماه تا ایمنی کامل

واکسیناسیون 79 درصدی در لامرد/یک ماه تا ایمنی کامل