مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 13:252021-10-18بين الملل

خودکشی، عامل اصلی مرگ در میان نظامیان صهیونیست+آمار


آمار منتشره نشان می‎دهد، سالانه 500 مورد تلاش برای خودکشی در فلسطین اشغالی ثبت می شود که 100 مورد آن مربوط به نظامیان ارتش این رژیم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگراری فارس، آمار رسمی مرکز تحقیقات کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) نشان می دهد که رژم صهیونیستی در هر سال 500 مورد خودکشی را ثبت می کند که 100 مورد آن در میان نسل جوان این رژیم و در رده سنی 15 تا 24 سال است.

بر اساس گزارش فلسطین الیوم ، خودکشی همچنان دلیل اصلی فوت در صفوف نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شرایط غیرجنگی است و این پدیده در سال های اخیر شدت داشته است.

اما به نظر می رسد میزان واقعی خودکشی بالاتر از آمار اعلام باشد زیرا در برخی موارد خودکشی را حادثه در حین آموزش یا تصادف جلوه می دهند و این بدان معناست که تعداد واقعی نظامیانی که دست به خودکشی می زنند، پنهان می شود.

چرا نظامیان اسراییلی دست به خودکشی می ‎زنند؟ در این گزارش آمده، دلیل خودکشی در میان نظامیان ارتش صهیونیستی به گسترش این پدیده در فلسطین اشغالی به خاطر دلایل مختلف روانی، اجتماعی و اقتصادی بازمی گردد به خصوص آنکه نرخ بیکاری و فقر بیشتر شده است.

نمی توان خودکشی در صفوف نظامیان را از شیوع این پدیده در جامعه صهیونیستی جدا دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکشی، عامل اصلی مرگ در میان نظامیان صهیونیست+آمار

خودکشی، عامل اصلی مرگ در میان نظامیان صهیونیست+آمار