مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 13:252021-10-18سياسي

ارسال آیین نامه های تهدیدات سایبری و نظام پدافند شیمیایی به صنایع


جانشین قرارگاه صنعتی پدافند غیرعامل کشور گفت: آیین نامه های مربوط به تهدیدات سایبری و نظام پدافند شیمیایی به صنایع ارسال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا محمدی ظهر دوشنبه در نشست قرارگاه پدافند صنعتی استان مرکزی با بیان اینکه عمده تهدیدهای صنایع مربوط به ضعف در ایمنی بهداشت (اچ اس ای) است اظهار کرد: باید تمامی موارد شناسایی و برای جبران آن برنامه هدفمندی مدنظر باشد.

وی با تاکید بر اینکه نقش پدافند غیرعامل پس از شیوع ویروس کرونا باید برجسته تر شود، گفت: مقوله بهداشت، ایمنی و محیط زیست سه مؤلفه جدی است که با تعامل و همکاری پدافند غیر عامل، سازمان صمت و مجموعه بهداشت و سلامت باید به صورت اصولی محقق شود و با تشکیل کارگروه استانی مباحث ایمنی به صورت یکپارچه مدیریت و اقناع سازی شود.

جانشین قرارگاه صنعتی پدافند غیرعامل کشور تصریح کرد: سازمان ملی استاندارد نیز باید به موارد مربوط به تدوین استانداردهای صنایع که تاکنون مغفول مانده را شناسایی کرده و مجموعه کاملی از استانداردهای بهداشت ایمنی و محیط زیست برای حوزه صنعت و تولید تدوین شود.

محمدی عنوان کرد: گردآوری آخرین وضعیت سطح بندی واحدهای صنعتی استان در حوزه ایمنی، بهداشت و سلامت امری حیاتی است تا اقدامات لازم در زمینه پدافند غیر عامل صنعتی کشور بر اساس آن دیده شود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال آیین نامه های تهدیدات سایبری و نظام پدافند شیمیایی به صنایع

ارسال آیین نامه های تهدیدات سایبری و نظام پدافند شیمیایی به صنایع