مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 13:202021-10-18اقتصادي

روند کاهشی بیماران بستری و فوتی های کرونا در پایتخت


استاندار تهران از روند کاهشی بیماران بستری و فوتی های کرونا در پایتخت خبر داد و گفت: 75 درصد از مردم استان دز اول واکسن را دریافت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرفصل اقدامات در حوزه برنامه ریزی و مدیریت استان است افزود: به دستگاه ها تاکید شود تا وضعیت پروتکل ها به دقت بررسی و با جدیت دنبال شود ضمن اینکه صدا و سیما نیز باید همواره هشدارهای لازم را به مردم بدهند.

استاندار تهران عنوان کرد: حدود 75 درصد از مردم استان تهران دز اول واکسن را دریافت کردند و باید مردم را تشویق کنیم که به نقطه مطلوب واکسیناسیون برسیم.

منصوری با اشاره به لزوم بررسی وضعیت مناطق نگران کننده در استان تهران گفت: از موضوع کرونا و توجه به سلامت باید برای تکمیل زیرساخت های حوزه سلامت استان استفاده شود و در مورد پروژه های بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی بررسی صورت گیرد چرا که با معاون اول رییس جمهور صحبت شده تا منابع خوبی در این راستا به استان تعلق گیرد.

وی ادامه داد: پروژه های بیمارستانی با 50 تا 60 درصد پیشرفت فیزیکی در استان توسط بخش خصوصی شروع و سپس رها شده که باید سریع تر تعیین تکلیف شوند از این رو باید از این فرصت برای تکمیل زیرساخت ها استفاده کنیم تا تخت های بیمارستانی وارد مدار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند کاهشی بیماران بستری و فوتی های کرونا در پایتخت

روند کاهشی بیماران بستری و فوتی های کرونا در پایتخت