مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 12:452021-10-18اجتماعي

راه اندازی اولین تقاطع هوشمند برای نابینایان در قم


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت:تقاطع معصومیه به عنوان نخستین تقاطع برای نابینایان در حال هوشمند سازی است.

- ایسنا/قم معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت:تقاطع معصومیه به عنوان نخستین تقاطع برای نابینایان در حال هوشمند سازی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود طبیبی با تأکید بر اهمیت و توجه به تردد جامعه معلولین و نابینایان در شهر اظهار کرد: یکی از وظایف شهرداری ایجاد عدالت در ارائه خدمات برای شهروندان است.

وی از مناسب سازی مسیرهای پرتردد افراد نابینا در شهر خبر داد و افزود: شهرداری قم برنامه های ویژه ای در این حوزه داشته و مناسب سازی پیاده روها، ایستگاه های اتوبوس و هوشمند سازی تقاطع ها بخشی از برنامه بوده است که تا پایان سال شاهد اجرایی شدن آن خواهیم بود.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: یکی از برنامه های شهرداری نقش بستن علایم حرکتی به صورت خط بریل بر روی نرده های ایستگاه های اتوبوس بوده تا این افراد بتوانند با کمترین آسیب از این امکان استفاده کنند.

طبیبی از هوشمند سازی 34 تقاطع هوشمند تا پایان سال با آلارم ویژه نابینایان خبر داد و گفت: تقاطع معصومیه به عنوان نخستین تقاطع در حال هوشمندسازی است و برای عبور نابینایان آلارم پخش می کند تا شروع چراغ سبز و پایان زمان عبور برای این افراد اطلاع رسانی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اولین تقاطع هوشمند برای نابینایان در قم

راه اندازی اولین تقاطع هوشمند برای نابینایان در قم