مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 12:452021-10-18پزشكي

ضرورت پوشش حداکثری واکسیناسیون در قم


عاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم گفت:باید در کمترین زمان ممکن به پوشش حداکثری واکسیناسیون در قم برسیم تا در صورت بروز احتمالی پیک ششم، آن را با کمترین میزان مشکل سپری کنیم.

- ایسنا/قم عاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم گفت:باید در کمترین زمان ممکن به پوشش حداکثری واکسیناسیون در قم برسیم تا در صورت بروز احتمالی پیک ششم، آن را با کمترین میزان مشکل سپری کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدتقی سلطانی، صبح روز دوشنبه درجلسه ستاد اطلاع رسانی قم که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به این که باید مراقب باشیم تا اثر بخشی اقدام های انجام شده زیر سئوال نرود، اظهار داشت: وضعیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در قم به طور متوسط 48 تا 52 درصد است که این عدد باید به بالای 70 درصد برسد.

وی ادامه داد: باید در کم ترین زمان ممکن به پوشش حداکثری واکسیناسیون در قم برسیم تا در صورت بروز احتمالی پیک ششم، آن را با کمترین میزان مشکل سپری کنیم.

سلطانی افزود: روند موارد بستری و فوت ناشی از کرونا در قم نزولی است و امیدواریم با همراهی مردم در انجام واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی این روند ادامه یابد.

وی تصریح کرد: با این وجود میزان بستری و فوت ناشی از کرونا در استان قم از متوسط کشوری بیشتری است و این نشان می دهد که باید دستورالعمل های بهداشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت پوشش حداکثری واکسیناسیون در قم

ضرورت پوشش حداکثری واکسیناسیون در قم