مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 12:452021-10-18اقتصادي

راه اندازی مشاوره ازدواج در روستاها/ تشکیل صندوق اندوخته ازدواج جوانان


مدیر کل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه تمایل جوانان به ازدواج تا حدودی کاهش یافته است از راه اندازی مشاوره ازدواج در روستاها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، اعظم کریمی بعد از ظهر امروز در جلسه مجمع خیرین ازدواج شهرستان نهاوند اظهار کرد: در شرایط کنونی، حمایت و پرداختن به موضوع ازدواج جوانان عزمی جدی و مدیریتی جهادی و انقلابی را می طلبد تا با بسیج منابع موجود و ساماندهی و حمایت از ظرفیت های مردمی بتوان ازدواج جوانان را ساماندهی کرد.

وی افزود: امروز برای ازدواج جوانان موانع مختلفی وجود دارد که مهمترین آنها اشتغال و مسکن است که لازم است برای ترغیب آنان به این امر اقدامات زیرساختی در این زمینه به عمل آید.

مدیرکل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان افزود: البته طبق نظرسنجی های صورت گرفته بخشی از عدم تمایل جوانان به ازدواج ریشه در مباحث فرهنگی دارد که لازم است به این مسائل نیز توجه شود.

33 درصد جوانان با وجود برخورداری از شرایط تمایلی به ازدواج ندارند وی با اشاره به مطالعه اخیری که در خصوص عدم گرایش جوانان به ازدواج صورت گرفته افزود: براساس نظرسنجی های انجام شده بر روی جوانان در آستانه ازدواج، 33 درصد جوانان حتی با وجود پیدا شدن فرد مناسب و فراهم بودن شرایط اقتصادی تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مشاوره ازدواج در روستاها/ تشکیل صندوق اندوخته ازدواج جوانان

راه اندازی مشاوره ازدواج در روستاها/ تشکیل صندوق اندوخته ازدواج جوانان