مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 12:452021-10-18سياسي

شهرستان های نوبنیاد در فارس دیده شوند


نماینده مردم شهرستانهای نی ریز، استهبان و بختگان از کم توجهی به شهرستان های نوبنیاد استان فارس گلایه مند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، فرهاد طهماسبی در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: سفر هیأت دولت به استان ها دارای محاسنی است که از جمله آنها می توان به حضور در کنار مردم و شنیدن درد دل و حرف و خواسته های مردم اشاره کرد که در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری های دولت بسیار موثر است اشاره کرد.

وی افزود: مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان فارس، بیشتر شامل پروژه های کد دار و نیمه تمام بود که ضمن موثر بودن، تا حدودی ناعادلانه بود و امیدواریم دولت متوجه این موضوع باشد.

طهماسبی اظهار داشت: در نظر گرفتن سلایق مختلف و وابستگی افراد به دستگاه ها و وزارت خانه ها، گاهی تصمیم گیری ها را دچار مشکل می کند و به نظر بنده باید بودجه اختصاص یافته به استان بین تمام شهرستان ها، با رعایت عدالت و به تناسب جمعیت و با توجه به مشکلات هر شهرستان در 36 شهرستان، تقسیم شود تا ارزشی و مردمی بودن دولت نمود واقعی داشته باشد و رضایتمندی مردم نیز بیش از پیش باشد.

وی در پایان با گلایه از تصمیم گیران و اعمال برخی سلایق بدون اطلاع رییس جمهور در مصوبات سفر بیان داشت: ما نامی از برخی شهرستان های جدیدالتاسیس که در سال 98 ایجاد شدند در لیست مصوبات سفر ندیدیم و این نوعی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان های نوبنیاد در فارس دیده شوند

شهرستان های نوبنیاد در فارس دیده شوند