مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 12:352021-10-18سياسي

روحانیون همیشه در خدمت رسانی به مردم پیشتازند


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، گفت: روحانیون همواره در خدمت رسانی به مردم و دفاع از اسلام و انقلاب پیشتاز هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام حسن بیگدلی در یادواره شهدای روحانی استان زنجان ضمن تبریک آغاز امامت امام عصر حضرت مهدی(عج)، اظهار داشت: یادواره شهدای طلاب در راستای کنگره 3535  شهید استان زنجان برای پاسداشت 39 شهید این استان روحانی برگزار شده است.

  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه طلاب و روحانیون همواره در خدمت رسانی به مردم و دفاع از اسلام و انقلاب پیشتاز هستند، اظهار کرد: روحانیون در میدان جهاد و مبارزه، دوران دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل بیت، مقابله با کرونا، فعالیت در قرارگاه معنویت و سلامت و.

پیشقدم بوده و هستند.

  وی با بیان اینکه برنامه و فعالیت های مختلفی در کمیته طلاب و روحانیون در راستای کنگره 3535 شهید استان صورت گرفته است که مهم ترین آنها تجلیل از داشته و نتیجه مطلوبی حاصل شده است.

  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در پایان خاطرنشان کرد:  خداوند را شاکریم که توفیق برگزاری این یادواره برای گرامیداشت یاد و خاطره  شهداء به ویژه 39 شهید روحانی استان زنجان فراهم شده است تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیون همیشه در خدمت رسانی به مردم پیشتازند

روحانیون همیشه در خدمت رسانی به مردم پیشتازند