مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 12:302021-10-18اجتماعي

مردم کوار خون اهدا کردند/ ضرورت احداث پایگاه انتقال خون


جمعی از مردم شهرستان 90 هزار نفری کوار امروز خون اهدا کردند تا با توجه به استقبال مستمر مردم، ساخت پایگاه انتقال خون در این شهرستان ضروری شود.

- ، اهدای خون نمادی از خالصانه ترین نوع محبت و نوع دوستی در بین انسان هاست که در شرایط بحرانی و ضروری هر قطره از این مایع حیاتی جانی دوباره به رگ های نیازمندان می بخشد.

اهدای این مایع حیات بخش نیازمند پایگاهی است تا در همه ساعات در دسترس قرار داشته باشد.

شهرستان نوپای کوار با جمعیت 90 هزار نفر و همچنین وجود 15 هزار نفر مهاجر خارجی به عنوان یکی از شهرستانهای مهاجر پذیر استان فارس است که تا شیراز مرکز استان فارس 45 کیلومتر فاصله دارد.

تأمین فرآورده های خونی نیاز همیشگی مراکز درمانی است که اگر شرایط لازم خون گیری در شهرستان وجود داشته باشد افراد واجد شرایط می توانند در این اقدام خداپسندانه با مراجعه به پایگاه با اهدای خون مورد نیاز به هموطنان، برای دیگران زندگی دوباره فراهم کنند.

گرچه هر چند مدت یکبار از سوی پایگاه انتقال خون شیراز اکیپ های خون گیری سیار به کوار اعزام می شوند، اما با توجه به استقبال مردم این شیوه جوابگو نیست و باید مسئولان برای حل مشکل اقدام کنند.

در همین رابطه امام جمعه شهرستان کوار در حاشیه برنامه اهدای خون مردم کوار در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به استقبال مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم کوار خون اهدا کردند/ ضرورت احداث پایگاه انتقال خون

مردم کوار خون اهدا کردند/ ضرورت احداث پایگاه انتقال خون