مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 12:202021-10-18بين الملل

آغاز تظاهرات در نزدیکی منطقه الخضرا و مسدود شدن ورودی های این منطقه در بغداد


همزمان با آغاز تظاهرات در نزدیکی منطقه سبز بغداد یک منبع عراقی امروز (دوشنبه) از مسدود شدن ورودی های منطقه الخضرا (سبز) در بغداد و استقرار گسترده نیروهای امنیتی در این منطقه با توجه به احتمال تظاهرات طرفداران برخی گروه های شیعه مخالف نتایج انتخابات پارلمانی خبر داد.

- همزمان با آغاز تظاهرات در نزدیکی منطقه سبز بغداد یک منبع عراقی امروز (دوشنبه) از مسدود شدن ورودی های منطقه الخضرا (سبز) در بغداد و استقرار گسترده نیروهای امنیتی در این منطقه با توجه به احتمال تظاهرات طرفداران برخی گروه های شیعه مخالف نتایج انتخابات پارلمانی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، یک منبع امنیتی عراقی امروز اعلام کرد، با توجه به نگرانی ها از احتمال حمله طرفداران برخی گروه های شیعه که نتایج انتخابات پارلمانی را قبول ندارند، ورودی های منطقه الخضرا در بغداد مسدود شده و نیروهای امنیتی در اطراف منطقه مستقر شدند.

پیشتر برخی گروه های شیعه بانفوذ عراقی که در انتخابات پارلمانی 10 اکتبر کرسی های بسیاری را از دست داده بودند، ضمن اعلام مخالفت خود با نتایج اولیه انتخابات نسبت به احتمال آغاز خشونت در این کشور هشدار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تظاهرات در نزدیکی منطقه الخضرا و مسدود شدن ورودی های این منطقه در بغداد

آغاز تظاهرات در نزدیکی منطقه الخضرا و مسدود شدن ورودی های این منطقه در بغداد