مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-18بين الملل

کرزای: به رسمیت شناخته شدن طالبان، مشروط به مشروعیت داخلی آن هاست


رییس جمهور پیشین افغانستان به رسمیت شناخته شدن دولت کنونی طالبان در جامعه بین المللی را در گرو مشروعیت داخلی این دولت نزد مردم افغانستان دانست.

- صحبت های رییس جمهور پیشین افغانستان پیرامون مسائل روز این کشور کرزای: به رسمیت شناخته شدن طالبان، مشروط به مشروعیت داخلی آن هاست رییس جمهور پیشین افغانستان به رسمیت شناخته شدن دولت کنونی طالبان در جامعه بین المللی را در گرو مشروعیت داخلی این دولت نزد مردم افغانستان دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از منابع، حامد کرزای، رییس جمهور پیشین افغانستان در گفت وگویی بیان کرد که این [مشروعیت]، تنها با ابراز خواست مردم افغانستان، چه در قالب انتخابات و چه با برگزاری لویه جرگه ، شورای بزرگ سنتی نمایندگان از نقاط مختلف کشور، محقق می شود.

وی اظهار داشت که افغانستان در یک مقطع حساس تاریخی قرار دارد و افغان ها موظفند متحد شده و دولتی را بر اساس خواست و اراده خود ایجاد کنند.

کرزی با بیان اینکه مشروعیت در داخل کشور ما، برای دولت (طالبان) یا هر دولت دیگری، پایه و اساس به رسمیت شناخته شدن توسط دیگر کشورها و جامعه بین المللی است ، افزود که مشروعیت دولت ها، از خواست و اراده مردم سرچشمه می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرزای: به رسمیت شناخته شدن طالبان، مشروط به مشروعیت داخلی آن هاست

کرزای: به رسمیت شناخته شدن طالبان، مشروط به مشروعیت داخلی آن هاست